Vrei sa fi biblionar?

Si parca titlul spune totul si totusi pentru ca suntem pe un blog hai sa vedem exact despre ce este vorba. Zilele acestea cum navigam eu pe internet am dat peste acest joc biblic si mi s-a parut foarte interesant asa ca am decis sa scriu un articol despre el. Probabil ca multi dintre voi v-ati facut deja o idee despre ce este vorba doar din imagine sau titlu. "Vrei sa fi milionar?" (un joc pe care multi il cunoasteti) care de data aceasta a fost creat cu intrebari biblice sau de cultura generala apoi ia fost dat numele de "Vrei sa fi biblionar?".

Este un joc foarte interesant care odata ce am inceput sa il joc parca nu imi mai venea sa ma opresc. In alte cuvinte este un joc educational care nu ar fi trebuit sa va piarda timpul chiar daca va jucati ore in continu.

Proabil ca multi dintre voi nu ati auzit despre "Vrei sa fi milionar?" asa ca am sa va explic eu pe scurt despre ce este vorba. Un simplu joc cu intrebari si raspunsuri multiple in care tu trebuie sa alegi raspunsul corect. La fiecare raspuns corect castigi o suma de bani si cu cat mai multe raspunsuri corecte cu atata mergi tot mai sus pe acea scala cu sume de bani. Tinta ta este sa ajungi pana in Top si sa castigi pretul cel mare dar totul depinde de cunostinta ta.

Dupa ce am aflat de acest joc am facut o cautare pe Google sa vad exact unde si daca acest joc se mai afla undeva. Pana la urma am gasit inca un joc de genul accesta si mai ca totul era la fel in afara de niste chesti care probabil ca nu sunt asa importante. Unul dintre lucrurile care mi-a sarit in ochi la aceste doua jocuri este faptul ca unul avea intrebari doar din biblie si celalalt avea intrebari de cultura generala impreuna cu cele din biblie. Dupa parerea mea e bine sa inveti si din cultura la fel ca si din biblie dar totusi va recomand sa le folositi pe amandoua sa vedeti exact despre ce este vorba apoi sa decideti personal.





1. Aceasta este versiunea care va ofera intrebari din biblie si tot odata din cultura generala. Intradevar se prezinta cu o interfata mai buna si mai atragatoare. Pentru a juca jocul dati click pe imagine.








2. Aceasta este a doua versiune in care am intampinat doar intrebari biblice. Aceasta versiune este cu mult la fel ca cealalta doar felul de prezentare este diferit. Pentru a juca dati click pe imagine.


5 comentarii: